Velkoobchod

Zboží prodáváme nejen koncovým maloobchodním zákazníkům, ale také zásobujeme kamenné i internetové prodejny v ČR i SR za velkoobchodní ceny.

Máte-li zájem prodávat naše výrobky, prosím zaregistrujte se na e-shopu jako Velkoobchodní odběratel a zašlete na adresu odbyt@vropap.cz následující údaje o Vaší společnosti:
  • kopie Živnostenského listu
  • kopie Osvědčení o DIČ, pokud jste plátci DPH
  • telefonický kontakt

 Po kontrole všech zaslaných dokladů Vám budou po přihlášení zpřístupněny velkoobchodní ceny.

 

Podmínky pro velkoobchodní odběr

Platební podmínky

Způsoby platby:

  • faktura se splatností 14 dní
  • platba předem na účet

U objednávek nad 3000 Kč s DPH je poštovné a balné zdarma (platí pouze pro ČR a dopravu PPL - pro jiné země individuálně).

Pro objednávky do 3000 Kč s DPH je cena přepravu stanovena jednotně - PPL 109 Kč, výdejní místo Zásilkovna.sk 3,5 EUR.

Dodací lhůty

Pokud je veškeré objednané zboží skladem, expedice zboží probíhá do 24 hodin případně dle dohody. V případě platby předem na účet odesíláme zásilku až po připsání částky. Pokud objednané množství jednotlivého zboží převyšuje naši skladovou zásobu, nebo zboží nebylo v době objednání skladem, informujeme zákazníka o dodací lhůtě, v jaké jsme schopni výrobek zajistit. Stav u výrobku je uveden "skladem", pokud máme alespoň jeden kus zboží opravdu na skladě. V případě nízkého stavu skladu si vyhrazujeme právo objednávku vyskladnit až po navezení dostatečné skladové zásoby. O této skutečnosti zákazníka neprodleně informujeme.

Způsob dodání

Kompletní zásilky odesíláme prostřednictvím PPL na kterékoliv místo v ČR do 2 pracovních dnů, dodání je do druhého pracovního dne od expedice.
Dodávky na Slovensko realizujeme prostřednictvím výdejních míst Zásilkovna.sk.
Je možný také osobní odběr v místě sídla naší firmy.

Reklamace

Na prodávané výrobky je poskytována zákonem stanovená záruční lhůta 2 roky.
Reklamaci je nutno nahlásit e-mailem ještě před odesláním reklamovaného zboží na naši adresu. Po obdržení informací o reklamovaném zboží se zákazníkem dohodneme způsob řešení a o postupu vyřizování reklamace průběžně informujeme.
V případě poškození zásilky je nutno zboží reklamovat do 3 pracovních dnů.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení