Velkoobchod

Zboží prodáváme nejen koncovým maloobchodním zákazníkům, ale také zásobujeme kamenné i internetové prodejny v ČR i SR za velkoobchodní ceny.

Máte-li zájem prodávat naše výrobky, prosím zaregistrujte se na e-shopu jako Velkoobchodní odběratel a zašlete na adresu odbyt@vropap.cz následující údaje o Vaší společnosti:
  • kopie Živnostenského listu
  • kopie Osvědčení o DIČ, pokud jste plátci DPH
  • telefonický kontakt

 Po kontrole všech zaslaných dokladů Vám budou po přihlášení zpřístupněny velkoobchodní ceny.

 

Podmínky pro velkoobchodní odběr

Platební podmínky

Způsoby platby:

  • faktura se splatností 14 dní
  • platba předem na účet

U objednávek nad 3000 Kč s DPH je poštovné a balné zdarma (platí pouze pro ČR a dopravu PPL - pro jiné země individuálně).

Pro objednávky do 3000 Kč s DPH je cena přepravu stanovena jednotně - PPL 109 Kč, výdejní místo Zásilkovna.sk 3,5 EUR.

Dodací lhůty

Pokud je veškeré objednané zboží skladem, expedice zboží probíhá do 24 hodin případně dle dohody. V případě platby předem na účet odesíláme zásilku až po připsání částky. Pokud objednané množství jednotlivého zboží převyšuje naši skladovou zásobu, nebo zboží nebylo v době objednání skladem, informujeme zákazníka o dodací lhůtě, v jaké jsme schopni výrobek zajistit. Stav u výrobku je uveden "skladem", pokud máme alespoň jeden kus zboží opravdu na skladě. V případě nízkého stavu skladu si vyhrazujeme právo objednávku vyskladnit až po navezení dostatečné skladové zásoby. O této skutečnosti zákazníka neprodleně informujeme.

Způsob dodání

Kompletní zásilky odesíláme prostřednictvím PPL na kterékoliv místo v ČR do 2 pracovních dnů, dodání je do druhého pracovního dne od expedice.
Dodávky na Slovensko realizujeme prostřednictvím výdejních míst Zásilkovna.sk.
Je možný také osobní odběr v místě sídla naší firmy.

Reklamace

Na prodávané výrobky je poskytována zákonem stanovená záruční lhůta 2 roky.
Reklamaci je nutno nahlásit e-mailem ještě před odesláním reklamovaného zboží na naši adresu. Po obdržení informací o reklamovaném zboží se zákazníkem dohodneme způsob řešení a o postupu vyřizování reklamace průběžně informujeme.
V případě poškození zásilky je nutno zboží reklamovat do 3 pracovních dnů.